Profesjonalnie zaprojektowane logo

Moja firma potrzebowała zmian. Zmian na tle wizualnym. Wchodziliśmy na trochę większy, niż zupełnie lokalny rynek, uznałam więc, że to idealny moment, by odświeżyć wygląd. I nie chodziło tu o remont siedziby, a o delikatne zmiany w postrzeganiu nas przez klientów. Chciałam, by moje przedsiębiorstwo było odbierane jako bardziej profesjonalne, a nawet – światowe. Te odczucia są o tyle istotne, że chciałam zacząć celować w inne firmy jako klientów, a nie tylko w indywidualnych. Dlatego czekały mnie zmiany. 

Najlepsza firma projektująca logo

projektowanie logoMiałam swoją stronę internetową i chociaż ona wymagała odświeżenia, to nie na tym chciałam się skupić najbardziej. Potrzebowałam kogoś, kto na nowo zaprojektuje logo mojej firmy. Stare nie było złe, ale to nie ta moda, nie ten rodzaj klientów. Zwracałam zatem największą uwagę na projektowanie logo. Szukałam oczywiście profesjonalistów, najlepiej agencji reklamowych. Potrzebowałam kogoś, kto dobrze wie, nie tylko jak logo powinno wyglądać, ale i jak dopasować je do danej branży, i jak narysować je w taki sposób, by wywoływało odpowiednie odczucia u odpowiednich klientów. Chciałam być dumna z tego nowego dzieła. Interesowały mnie jedynie te osoby, które potrafiły sprawić, by ich twór zapadł w pamięć i wyróżnił się na tle innych, podobnych firm, działający w mojej branży. Kiedy przeszukiwałam oferty, skupiałam się na tym, czy ktoś prezentuje otwarcie swoje portfolio. W końcu musiałam wiedzieć, czy jego styl mi w ogóle pasuje. A także, czy jest możliwość poproszenia o możliwe oferty dla mnie, bez żadnych zobowiązań, by móc obejrzeć, jak to działa i czy współpraca będzie, z mojego punktu widzenia, korzystna. Równie ważne było to, by osoba projektująca uznawała moje poprawki, najlepiej bez limitu tych ewentualnych poprawek. W końcu ktoś może być profesjonalistą, ale wprowadzić jakieś niepasujące mi samej szczegóły i cóż, nie wytrzymałabym, jeśli nie można byłoby tego zmienić. Nie uważam, by były to wygórowane wymagania. Większość prawdziwych profesjonalistów właśnie takie warunki zapewnia. 

Same koszty nie grały głównej roli. Przyjęłam, że logo to wizytówka mojej firmy. Coś, co często wywołuje pierwsze, bardzo istotne wrażenie i może pozwolić na rozwój firmy, poprzez jej zapamiętanie przez klienta i wyróżnienie się na tle konkurencji. Na czymś tak istotnym nie można oszczędzać, jeśli swój własny biznes bierze się na poważnie. Przez takie myślenie, udało mi się otrzymać logo doskonale mi pasujące, piękne i oryginalne, które nie tylko podobało się mi, ale i moim klientom.